برنامه های بدنسازی

برنامه بدنسازی تخصصی ( برای دربافت برنامه مناسب بدن خود با ما تماس بگیرید )

تقسیم بندی ماهیچه ها

برای دریافت برنامه به ادامه مطالب بروید.


برچسب‌ها: برنامه بدنسازی, برنامه بدن سازی, آموزش تصویری بدنسازی, آموزش بدنسازی, آموزش بدن سازی
:ادامه مطلب:
نوشته شده در سه شنبه 1393/04/17ساعت 19:37 توسط حمید رضازاده|

این برنامه برای سنین 10 تا 19 هستش هم آقایون و هم خانم ها

برای شروع اول تمامی حرکات گرم کردنی رو بزنید و سعی کنید موقع شروع تمرین قلب شما به تپش افتاده باشه و بعد از تمرین حتما حرکات کششی گفته شده رو انجام بدید.

اگه مبتدی هستید همون تعداد ست های گفته شده کفایت می کنه و اگه قبلا کار کردید و امادگی بالایی دارید تمامی حرکات رو از 3 ست تا 5 ست انجام بدید.

یه صفحه از تمرین و براتون قرار دادم

برای دانلود به لینک زیر مراجعه کنید.

حجم : 3.28 مگابایت

نوع فایل: PDF

تعداد صفحه : 4 صفحه

دانلود


برچسب‌ها: برنامه بدنسازی, برنامه تصویری, برنامه نوجوانان حرفه ای, برنامه حرفه ای تصویری, برنامه بدن سازی
نوشته شده در جمعه 1393/05/24ساعت 2:1 توسط حمید رضازاده|

این برنامه خیلی حرفه ای و سنگینه و کسانی از این برنامه استفاده کنن که فک می کنن توان زدن تمامی حرکات تا انتها رو داشته باشن

برنامه کاملا تصویری و گویاست .. اگه کسی راجب برنامه سوالی داشت هم می تونید ایمیل بزنید هم زیر همین پست در قسمت نظرات بپرسید من در اسرع وقت جواب می دم

برای دانلود برنامه روی لینک زیر کلیک کنید.

حجم فایل : 6.49 مگابایت

نوع فایل : PDF

تعداد صفحات : 10 صفحه

دانلود


برچسب‌ها: برنامه بدنسازی, برنامه تصویری, برنامه پنج روزه حرفه ای, برنامه حرفه ای تصویری, برنامه بدن سازی
نوشته شده در جمعه 1393/05/24ساعت 1:19 توسط حمید رضازاده|

با سلام خدمت دوستان گلم

امروز براتون یه برنامه چهار روزه میزارم حالشو ببرید.

یه صفحه از برنامه رو براتون میزارم خوشتون اومد دانلودش کنید.

این برنامه 8 صفحه است و هر دو صفحه یک روز کاریه... برنامه کاملا گویاست و فک نکنم نیازی به توضیح داشته باشه

برای دانلود بر روی لینک زیر کلیک کنید

حجم فایل : 7.02 مگابایت

نوع فایل : PDF

تعداد صفحات: 8 صفحه

دانلود


برچسب‌ها: برنامه بدنسازی, برنامه تصویری, برنامه چهار روزه حرفه ای, برنامه حرفه ای تصویری, برنامه بدن سازی
نوشته شده در جمعه 1393/05/24ساعت 0:44 توسط حمید رضازاده|

دو سر جلو بازو

یه سوالی که در بین بدن ساز ها خیلی مطرح میشه و از ما هم خیلی می پرسن معمولا اینه :

چرا ما با اینکه خیلی وقته بدنسازی کار می کنیم و وزنمون در حال رشد هستش اما رشد بازو هامون اینقدر کند و یا نامناسبه ؟ چرا بازو های من رشد نمی کنه ؟ باید چه کاری انجام بدم ؟ آیا برنامه من مشکل داره ؟

خوب برای پاسخ به این سوال باید بگم که معمولا رشد نکردن بازو ها دو دلیل عمده داره :

 

1- فرم یا استایل بد

اولین قانون برای رشد ماهیچه های بدنسازی انجام حرکات جلو بازو با فرم و استایل مناسب هستش.در بیشتر حرکات عضلات جلو بازو تحت تاثیر قرار می گیرند . مهمترین و کلیدی ترین حرکات جلو بازو شامل : جلو بازو هالتر، جلو بازو دمبل ، جلو بازی هالتر ez . بعضی ها بر این باورند که جلو بازو دمبل تاثیری چندانی روی بازو ها نداره و اونو از لیست کلیدی ترین حرکات خط می زنن اما این کاملا اشتباست چون جلو بازو دمبل تاثیر خیلی بیشتر از باقیه حرکات داره.

خوب برای زدن حرکات جلو بازو زمانی که در حال بالا بردن دمبل یا هالتر هستید باید دست شما بدون حرکت باشد . زمانی که دست شما حرکت اضافی داشته باشد بالا بردن دمبل و هالتر به ماهیچه های دیگری فشار می آورند و تاثیر کمتری بر جلو بازو دارند. نحوه صحیح حرکت جلو بازو به این شکل هستش که دست شما در راستای بدن قرار می گیرد فرض بر اینکه شما می خواهید جلو بازو دمبل بزنید برای این کار دست شما از ناحیه ارنج شکسته می شود و به سمت بالا حرکت می کند در واقع بازو های شما هنوز در راستای بدن شماست فقط از ناحیه آرنج تا مچ دست شما حرکت رو به بالا دارند و باید با بازو های شما زاویه بین 70 تا 90 درجه بسازد.

2- استفاده از وزنه سنگین

بعضی ها بر این باورند که هرچقدر از وزنه ی سنگین تری استفاده کنند فشار بیشتری به ماهیچه های دو سر بازو وارد می شود !!! شاید این امر درست باشد اما زمانی که شما در حالت زدن حرکت جلو بازو هستید نکات بالا را رعایت کنید و به صورت صحیح حرکت رو بزنید . اما معمولا چون وزنه سنگین تر میشه و از حد و توان ما خارج میشه ناخود آگاه دست به حرکت در میاد و حرکت به صورت صحیح زده نمی شه . پس برای اینکه از هدف دور نشیم از وزنه های استفاده کنیم که بتونیم حرکت رو به نحو صحیح انجام بدیم. 

این یکی از واقعیت هاست ؛ ممکنه شما از زدن حرکت جلو بازو با وزنه سبک در باشگاه خجالت بکشید !!!! یا برای کل کل کردن یا غرور وزنه هایتان را اضافه کنید .... این کار فقط به خود شما صدمه می زنه و هیچ سودی برای شما نخواهد داشت . پس غرور رو در باشگاه بدنسازی بزارید کنار ..... من حتی شاهد شکستن استخوان های دنده هم بودم یا در رفتگی سر شانه ها اون هم فقط برای خودنمایی!!!...

 

خوب حالا سوال اینجاست : از کجا بدونیم حرکتی که می زنیم صحیح هستش؟

برای این امر زمانی که شما در حال تمرین هستید اگر عضلات دو سر بازو شما شروع به سوزش کرد یعنی شما دارید حرکت رو به صورت صحیح انجام میدهید اما اگر در ساعد یا سر شانه احساس درد و فشار کردید یعنی حرکت به صورت صحیح انجام نشده


برچسب‌ها: جلو بازو, حرکت جلو بازو, دلیل رشد نکردن جلو بازو, حجیم کردن جلو بازو, حرکت صحیح جلو بازو
نوشته شده در شنبه 1393/05/11ساعت 11:9 توسط حمید رضازاده|


مطالب پيشين
» درخواست برنامه بدنسازی
» برنامه بدنسازی برای نوجوانان - تصویری
» برنامه بدنسازی 5 روزه حرفه ای و سنگین - تصویری
» برنامه بدنسازی چهار روزه کاملا حرفه ای و تصویری
» دو دلیل برای رشد نکردن عضلات دو سر بازو
» برنامه صبحگاهی برای تمامی سنین
» برنامه بدنسازی جی کاتلر - Jay Cutler Workout Routine
» برنامه حرفه ای برای مبتدی ها
» برنامه بدنسازی برای خانوم ها ( ایمیل مسافر )
» برنامه غذایی افزایش وزن
Design By : ParsSkin.Com