X
تبلیغات
برنامه های بدنسازی - برنامه های غذایی و نکات آن
برنامه های بدنسازی

برنامه بدنسازی تخصصی ( برای دربافت برنامه مناسب بدن خود با ما تماس بگیرید )

با سلام خدمت دوستان عزیزم 

شاید برای خیلی ها سوال به وجود بیاد که این برنامه ها توسط چه کسی و با بر اساس چه چیزی و یا حتی بر چه پایه و اساسی نوشته می شوند ... 

خوب من تو این پست براتون شفافش می کنم تا عزیزانی که از این وب سایت استفاده می کنند با 100 % اطمینان و خیالی آسوده به بازدید از سایت بپردازند و یا از برنامه های ما استفاده کنند .

برنامه هایی که تا تاریخ این پست در این وبسایت قرار داده شده توسط خودم ( مدیر سایت ) نوشته شده بودند که من از سال 84 در خدمت ورزش بدنسازی هستم شاید از بعضی از بازدید کنندگان عزیزم از لحاظ عمر ورزشی خیلی کوچیک به نظر بیام اما در این زمینه مطالعات و تجربیات تقریبا جامعی بدست آوردم و تعداد زیادی از عزیزان از این برنامه ها استفاده کرده اند و نتیجه مطلوبی کسب کردند . اما تمامی این ها در مقابل تجربیات مربی عزیز خودم و قهرمان کشور در سال 87 و مقام های متعدد دیگری که حتما در این پست در اسرع وقت قرار داده خواهد شد چیز خاصی نیست ... از این تاریخ به بعد تمامی برنامه ها زیر نظر استاد محترم و ارجمندم آقای علی اصغر دستجردی نوشته می شوند تا عزیزان نهایت استفاده را ببرند ... بعضی از عکس های مربی عزیزم در سر تیتر سایت قرار داده شده اند و چند عکس دیگر در انتهای این پست قرار دادم ... 

خوشحال می شیم بتونیم به جامعه ورزش کمکی هر چند ناچیز کرده باشیم...

برای دیدن تمامی عکس ها و رزومه به ادامه مطالب مراجعه نمایید.


برچسب‌ها: برنامه بدنسازی, برنامه غذایی بدنسازی, برنامه غذایی برای بدنسازی, برنامه بدن سازی, برنامه بدنسازي
:ادامه مطلب:
نوشته شده در پنجشنبه 1392/06/14ساعت 23:59 توسط حمید رضازاده|

برنامه ای ساده و کم خرج برای بدن سازان عزیز

صبحانه :

5 عدد سفیده تخم مرغ ، 1 عدد زرده به صورت نیمرو و نان فراوان و پنیر و گردو ، آبمیوه طبیعی

ساعت 10 صبح :

1 عدد ساندویچ گوشت ، 1 عدد سیب زمینی

ناهار :

برنج یا ماکارونی خیلی زیاد به همراه 300 گرم گوشت ، سالاد فصل ، یک کاسه ماست

عصرانه :

1 عدد تن ماهی ، 2 عدد سیب زمینی آبپز

شام :

مثل ناهار

قبل از خواب :

میوه تازه




برچسب‌ها: برنامه غذایی, برنامه غذایی افزایش وزن, افزایش وزن, برنامه غذایی بدن سازی, بدن سازی
نوشته شده در یکشنبه 1391/02/10ساعت 15:46 توسط حمید رضازاده|

سلام 

این پست و اختصاص دادم به دارو های هورمونی که امروزه در بین جوانان ورزشکار ما مد شده و اکثرا از این دارو ها استفاده می کنند.... اما به چه قیمتی ؟؟

عوارضی که گریبان گیر این ورزشکاران تو خالی می شه در بعضی موارد جبران نشدنی هستند .

یکی از این دارو هایی که رواج بیشتری داره دارویی به نام ناندرولون ( nandrolone ) که دلیل 50 درصد اعلام دپینگ های ورزشکاران به خاطر همین دارو است . این دارو هم به صورت قرص و هم به صورت آمپول به ورزشکاران تجویز می شه و برای تاثیر گزاری بیشتر از ب کمپلکس و آهن در برنامه غذایی خودشون استفاده می کنند.

اما بشنویم خطرناک ترین عارضه این دارو از زبان یک پزشک فوق تخصص غدد که خودم شخصا با این پزشک مشورت و صحبت کردم :

داروی ناندرولون جز دارو های آنابولیک است که از تستوسترون مشتق می شود.......اگر ورزشکاری یک آمپول ناندرولون 25 میلی گرمی استفاده کند حدودا نیاز به 170 روز زمان دارد تا این مقدار دارو از بدن او دفع شود. اکثرا با توجه به جنسیت از 50 تا 200 میلی گرم در هفته تزریق عضلانی می کنند که زمان بسیار طولانی نیاز دارد تا دفع شود .

این دارو در مردان باعث کوچک شدن بیضه ها می شود و در دورانی که مرد از این دارو استفاده می کند به صورت موقت عقیم می شود و قدرت باروری خود را از دست می دهد .... زمانی که ورزشکار این دارو را  کنار بگذارد و دارو به طور کامل از بدن دفع شود قدرت باروری او نیز باز می گردد اما اما اما اما اما اما در بعضی موارد که تعداد اندکی هم نیستند دیده شده است که مرد دچار اختلالات جنسی شده و برای همیشه قدرت باروری خود را از دست می دهد !!!!

این فقط یکی از عوارض این دارو می باشد .. این دارو به هیچ عنوان تجویز نمی شود . یکی از مشخصه های این دارو جوش های چرکین در بدن و صورت می باشد . ( یکی از دوستان خودم از همین دارو استفاده کرد و صورتش پر شد از جوش های چرکین که حتی به اندازه سر سوزنی از صورتش از جوش های جرکین پاک نبود...این دوست من چند ماه خونه نشین شد و تحت درمان سختی قرار گرفت...)



به نظر شما عضلانی شدن بدن به ریسک پذیرفتن عقیم شدن و ......را دارد ؟

مشخصا نه ....


این پست فقط برای این امشب نوشتم چون دیدم یکی از دوستان خودم این دارو رو به عنوان یک مسکن می دونست ( امان از این مربی باشگاه ها که به هر قیمتی سعی می کنند محصولات مضرر و سود آور خودشون رو به فروش برسونن ) ..........در مصرف مکمل ها و دارو ها به هیچ کس حتی نزدیک ترین دوستانتان اعتماد نکنید تنها فرد مورد اعتماد پزشک متخصص است حتما قبل از مصرف هر دارویی با پزشک مشورت کنید .


برچسب‌ها: ناندرولون, دارو های هورمونی, هورمون, هورمون بدنسازی
نوشته شده در دوشنبه 1390/11/10ساعت 22:49 توسط حمید رضازاده|

مشخصه های یک برنامه غذایی خوب برای پرورش اندام کارها

با تغذیه مواد خام به جهت نیرو بخشی ، انرژی و رشد در اختیار بدن قرار می گیرد . بدن یک رژیم غذایی خوب ، کسب یک بدن ایده آل رویایی خواهد بود که هرگز به آن نخاهید رسید .

به همین خاطر در این مقاله در مورد مشخصه های یک برنامه غذایی خوب بحث خواهیم کرد و مهمتر از همه این که به بررسی اصول اولیه تغذیه می پردازیم .

خب یک برنامه غذایی خوب باید شامل چه مواردی باشد ؟

1-    مورد علاقه باشد و به جای وعده های غذتیی بزرگتر دارای وعده های غذایی کوچکتر باشد .

چرا؟زیرا وقتی بدنتان را چندین مرتبه در یک روز تغذیه می کنید ، متابولیسم تان افزایش می یابد . بنابرین به این صورت چربی بیشتری می سوزانید . تغذیه بدن به صورت مکرر از اهمیت ویژه ای برخوردار است به این دلیل که عت گذران وقت بدون صرف غذا ، بدون وارد یک مرحله کاتابولیک می شود (وضعیتی که باعث می شود عضله از دست بدهید و چربی بیاورید ).بدن بعد از طی این زمان دچار گرسنگی می شود و شروع به تغذیه خود ان هم از بافت های عضلانی خالص می کند و مهیای ذخیره چربی می شود .

بنابرین برای اینکه نتیجه ای خوبی از برنامه غذایی تان بگیرید ، باید روزانه بسته به جنسیت و اهدافتان 4 الی 6 وعده غذا میل کنید . توجه داشته باشید که فاصله های زمانی بین وعده ها باید در حدود 5/2 الی 3 ساعت باشد

2-هر وعده غذایی باید شامل کربو هیدرات ها ، پروتئین و چربی در نرخ های مناسب باشد

داشتن یک وعده غذایی غیر متعادل ( برای مثال کربوهیدراتی ) شما را به نتایج دلخواهتان نمی رساند . این مواد باید در بدن وجود داشته باشد تا بدن آنها را جذب کند و به صورت بهینه از آنها سود ببرد . بدون اینکه عدم حضور انها با تأثیری که بر روی وضعیت بیوشیمیای بدن دارد منجر به کسالت در فرد شود . اجازه دهید به ذکر این نکته بسنده کنیم  که تنها با صرف کربو هیدرات ، سطح انرژی حدود 30 دقیقه دچار افت می شود و بدنتان با ذخیره کربوهیدرات ، منجر به ایجاد ذخایر چربی می شود .

از طرف دیگر ، اگر تنها پروتئین هم بخورید ، با کمبود انرژی مواجه می شوید و بدن در این وضعین فادر به نخواهد بود تا پروتئین را به عضله تبدیل کند زیرا برای بدن دشوار است تا به جذب پروتئین در غیاب کربو هیدرات ها بپرد ازید.

پس برای صرف هر یک از این مواد باید از نرخ درستی استفاده کنید تا نتایجی را که خواهانید به دست اورید . من به شما نرخ زیر را پیشنهاد می کنم :

کربوهیدرات 40%

پروتئین 40%

چربی 20%

 

3-به گردش کالریک توجه نشان دهید .

گردش کالریک را فراموش نکنید ، زیرا این مسئله به متابولیسم اجازه نمی دهد تا به یک سطح کالریک معین عادت کند ، مسئله ای که باعث سوق شما به سمت نتایج ایستا می شود .

بنابرین ، بدنسازانی که فقط در جستجوی حجم عضلانی هستند ، باید 5 روز اول هفته را از یک میزان کالری بالا ( حجم خالص بدن × 15 ) و دو روز دیگر را به مصرف میزان کالری پایین تر (حجم خالص بدن × 12 ) و دو روز دیگر را به مصرف میزان کالری بالاتر (حجم خالص بدن × 15 )بپردازید .

نکته : اگر در کنار عضله سازی به دنبال اب کردن چربی نیز باشید ، به همان سرعت و میزانی که تنها بر روی حجم عضلانی نمرکز می کنید ، منافع عضلانی به دست نمی آورید ، به هر حال ، می توان به صورت همزمان هم به هر دو هدف رسید .

افراد علاقه مند به بدنسازی باید به صورت متناوب ، دو هفته از کالری پایین (اطراف 2000 برای مردان و 1000 برای زنان ) و دوهفته از کالری بالا (اطراف 2007 برای مردان و 1700 برای زنان )استفاده کنید .

نوشته شده در دوشنبه 1385/09/27ساعت 20:42 توسط حمید رضازاده|


مطالب پيشين
» معرفی وبلاگ
» برنامه بدنسازی برای خانوم ها ( ایمیل مسافر )
» برنامه غذایی افزایش وزن
» برنامه بدنسازی ( اختصاصی ایمیل nu4546 )
» برنامه بدنسازی ( اختصاصی علی مهدی )
» هشدار برای مصرف دارو های هورمونی
» پاسخ در خواست آقا مجید
» کِرِآتين، مکمل پروتئيني در ورزشکاران
» برنامه بدنسازی ( اختصاصی آقا سبحان )
» برنامه بدنسازی ( اختصاصی آقا صابر )
Design By : ParsSkin.Com